تشک

راهنمای خرید تشک نوجوان

راهنمای خرید تشک نوجوان

در هنگام خرید تشک یک نفره نوجوان باید به فاکتور‌ها و مؤلفه‌های مهمی توجه داشته باشین تا کالای خواب استاندارد و مناسبی بخرین که کاملاً مناسب و خوابی راحت و آرامش‌بخش برای فرزندتون به‌ارمغان میاره. از ابعاد تشک نوجوان گرفته تا رنگ‌بندی و طرح اون اهمیت زیادی دارن و باید حتماً در حین خرید موردتوجه قرار بگیرن.

به‌نظرتون ارتفاع تشک نوجوان چقدره؟ جنس تشک مخصوص رده‌های سنی نوجوان چی، درباره این موضوع اطلاعی دارین؟ دونستن پاسخ این سؤال‌ها کمکتون می‌کنه تا محصولی استاندارد بخرین و تا مدت‌ها بدون هیچ مشکل و دغدغه ازش استفاده کنین.

حالا ما به‌عنوان راهنما در کنارتون هستیم تا بهترین مدل تشک نوجوان رو بهتون معرفی کنیم و نکته‌ها و ترفند‌هایی رو بهتون بگیم که با استفاده از اون‌ها قطعاً می‌تونین کاربردی‌ترین محصول بازار رو بخرین و از ویژگی‌های مثبت و مزیت‌های اون بهره‌مند بشین

بررسی ویژگی های بهترین مدل تشک نوجوان

در ادامه لیستی از انواع ویژگی‌های مختلف بهترین تشک مخصوص نوجوانان رو میاریم و درباره اون‌ها توضیح‌های مهم و کاربردی میدیم:

میزان نرمی و سختی

میزان نرمی و سختی تشک‌ها در حین خرید از اهمیت زیادی برخورداره؛ در واقع این محصول نه باید خیلی نرم باشه که حین استراحت بدنتون رو اذیت کنه و نه خیلی سخت که با خوابیدن بدن‌درد بشین. یک محصول با میزان سختی و نرمی متعادل بهترین گزینه برای خرید هست.

ساختار

شما باید به‌سراغ محصولاتی برین که متناسب با انحنای بدن ساخته شدن و در حین خواب بدن رو در همون حالت نگه می‌دارن. انواع تشک‌های مموری‌فوم، فنر منفصل و فنر متصل در این دسته‌بندی قرار می‌گیرن و خوابی راحت و آرامش‌بخش رو براتون به‌ارمغان میارن.

جنس تشک

در حین خرید به جنس استفاده‌شده در تشک و پارچه رویی اون توجه زیادی داشته باشین، چون الیاف نامناسب باعث ایجاد حساسیت‌های مختلفی در بدن میشن. بعضی از الیاف‌ها هم بعد‌از‌مدتی گرمای زیادی به‌وجود میارن و خوابتون رو مختل می‌کنن. شما می‌تونین قبل از تهیه این محصول از فروشنده درباره جنس و متریال به‌کاررفته در اون و همچنین ویژگی‌های الیاف سؤال‌هایی بپرسین.

ابعاد تشک نوجوان

ابعاد تشک نوجوان استاندارد ۸۰*۱۸۰ سانتی‌متر هست، اما شما می‌تونین حدود چند سانتی‌متر ابعاد رو اضافه در نظر بگیرین. ازاونجاکه بیشتر نوجوانان کار‌های خودشون رو روی تختشون انجام می‌دن، قطعاً داشتن فضای کافی براشون مهمه.

شما می‌تونین ارتفاع تشک نوجوان رو هم ۲۰ سانتی‌متر در نظر بگیرین تا فرزندتون روی اون احساس امنیت، راحتی و آسایش داشته باشه.

دوام و ماندگاری

نوجوان‌ها در سنین رشد هستن و اینکه شیطنت و بازیگوشی داشته باشن، کاملاً طبیعیه! این موضوع باعث میشه تا اشیاء و وسایل خودشون رو خیلی زود خراب کنن. شما برای اینکه جلوی این اتفاق رو حداقل برای تشکشون بگیرین، می‌تونین به‌سراغ گزینه‌هایی برین که دوام و ماندگاری بالایی دارن و از بهترین الیاف و بهترین نوع دوخت تولید‌شدن.

محصولاتی که در اون‌ها از الاستیک و فوم استفاده‌شده، جژء موندگارترین کالا‌های خواب به‌شمار میان که تا طولانی‌مدت می‌تونن پاسخگوی نیازتون باشن و خوابی راحت و بی‌دغدغه رو برای فرزندتون به‌ارمغان بیارن. مدل‌های مموری‌فوم هم جزء محصولات بادوام هستن که قطعاً تا مدت‌ها هیچ آسیبی نمی‌بینن.

قابلیت تنظیم دما:

اگر نوجوان شما به تغییرات دمایی حساس هست، ممکن هستش بخواهید یک تشک با قابلیت تنظیم دما را انتخاب کنین.

قابلیت شستشو:

از آنجایی که نوجوانان معمولاً فعال هستن و ممکن هست تشک آلوده بشه، بهتر هست یک تشک قابل شستشو را انتخاب کنین.

قیمت:

قبل از خرید، حتما قیمت تشک‌ها را مقایسه کرده و یک تشک با کیفیت و قیمت مناسب را انتخاب کنین.

تشک نوجوان مناسب، ارمغان آور خوابی راحت

با خرید تشک یک نفره مخصوص نوجوان مناسب، فرزندتون خوابی راحت و آرامش‌بخش داره و دیگه نیازی نیست نگران وضعیت خواب اون باشین. این محصول در اغلب مواقع کاملاً متناسب با شرایط و حتی آناتومی بدن نوجوان‌ها ساخته میشه تا بتونه نیاز اون‌ها رو به‌طور کامل برطرف کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از hCaptcha مورد نیاز است که تابع سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده آنها است.

من با این شرایط موافق هستم .