سرویس خواب

سرویس خواب را چگونه تمیز کنیم

سرویس خواب را چگونه تمیز کنیم

ما بیشتر ساعات روزمون رو در تخت خوابمون سپری می‌کنیم، بنابراین کاملاً طبیعیه که سرویس خوابمون خیلی زود لک بگیره و دچار آلودگی‌های مختلفی بشه. اگه این اتفاق پیش اومده، شما باید نحوه تمیزکاری و از‌بین‌بردن لکه‌های سرویستون رو بدونین تا مبادا این لکه‌ها دائمی شده و ظاهری نازیبا برای محصول به‌وجود بیارن.

از تمیز کردن سرویس خواب سفید گرفته تا تمیز کردن سرویس خواب چوبی راهکار‌ها و ترفند‌هایی داره که باید به‌طور کامل به اون‌ها مسلط بشین؛ البته این راهکار‌ها خیلی ساده و پیش‌پاافتاده هستن، اما نتایج فوق‌العاده‌ای به‌همراه دارن و در اغلب موارد تموم آلودگی‌ها رو ازبین می‌برن.

با یادگیری شیوه نگهداری سرویس خواب و نظافت اون دیگه هیچ آلودگی به‌وجود نمیاد و در پی این اتفاق هیچ بیماری شما رو تهدید نمی‌کنه و هیچ احساس ناخوشایندی هم حین خواب در وجودتون شکل نمی‌گیره. اما آیا شیوه نظافت سرویس خواب خودتون رو می‌دونین؟

نکته های مهم در نظافت سرویس خواب

در ادامه نکته‌هایی مهم و ترفند‌هایی عالی برای تمیزکاری سرویس خواب رو می‌گیم که حتماً باید اون‌ها رو بدونین:

تمیزکردن سرویس خواب سفید

بهترین راهکار برای تمیزکردن این سرویس‌ها استفاده از یک دستمال با بافت مناسب و نرمه؛ البته شما اول باید دستمال یکم نم‌دار رو با چند قطره صابون مایع آغشته کنین. حالا مواد رو در قسمتی به‌دور از چشم بزنین و مدتی صبر کنین، اگه هیچ لک و مشکلی در اون ناحیه به‌وجود نیومد، دستمال رو روی لکه‌ها بکشید و این کار رو تاجایی ادامه بدین که اثری از اون‌ها باقی نمونده.

شما می‌تونین در اغلب مواقع از ترکیب سرکه و آب هم برای تمیزکاری استفاده کنین. بعد‌از‌اینکه تمیزکاری‌تون تموم شد، پیشنهاد می‌دیم که جای خیس‌شده رو با سشوار خشک کرده و آلودگی‌های سرویستون رو ازبین ببرین.

تمیزکردن سرویس خواب چوبی

اگه چوب سرویستون دچار لکه شد، هرچه سریعتر برای از‌بین‌بردن لکه‌ها اقدام کنین، در‌غیر‌این‌صورت موندگار میشن و پاک‌کردنشون خیلی سخت خواهد بود. شما می‌تونین برای تمیزکردن چوب‌ها هم از دستمال‌های مرطوب آغشته به صابون مایع استفاده کنین؛ البته یک دستمال خشک هم کنار داشته باشین تا به‌محض خیس‌شدن محل موردنظر و پاک‌کردن لکه‌ها، اون ناحیه رو خشک کرده و رطوبتش رو بگیرین.

از بین بردن لکه‌های عمیق سرویس خواب

برای اینکه لکه‌های عمیق سرویس خوابتون رو که تمیز نمی‌شن، از بین ببرین، پیشنهاد میدیم که از پاک‌کننده‌های شیمیایی و قدرتمند استفاده نکنین؛ اما اگه با وجود این راهکار‌ها هنوز لکه جای خودش باقی مونده، امکان خرید رنگی متناسب با نیازتون رو از بازار دارین تا با اسفنج‌های مناسب رنگ‌ها رو روی چوب بکشین و لکه‌ها رو از بین ببرین.

استفاده از براق کننده ها

برای اینکه براقیت و جلای چوب سرویس خوابتون افزایش پیدا کنه، ما پیشنهاد می‌دیم که از براق‌کننده‌ها استفاده کنین. انواع مختلفی از براق‌کننده‌های طبیعی وجود داره که از جمله اون‌ها میشه به ترکیب آب و صابون، روغن زیتون و سرکه یا روغن زیتون و الکل اشاره کرد.

نکته خیلی مهم در رابطه با براق‌کننده‌ها اینه که در مصرفشون زیاده‌روی نداشته باشین، در‌غیر‌این‌صورت نتیجه عکس میدن و آسیب‌هایی به بافت محصولات وارد می‌کنن که قطعاً جذابیت ظاهری شون رو از بین می‌بره.

عدم استفاده از مواد مضر

برخی از مواد شیمیایی بازار در تمیز کردن سرویس خواب سفید یا رنگی تأثیر نامناسبی دارن و حتی باعث آسیب‌زدن به رنگ و بافت سرویستون میشن! یکی از نکته‌های مهم دیگه عدم قراردادن سرویس‌ها در مقابل نور خورشید هست که اشعه ماوراء‌بنفش می‌تونه بهشون آسیب بزنه.

تمیزکاری سرویس خواب، راهکاری ساده اما مهم

تمیز کردن سرویس خواب سفید یا رنگی کاری ساده اما بسیار مهم است که باعث ازبین‌رفتن لکه‌های موجود روی اونا میشه. شما می‌تونین با درنظرگرفتن راهکارهای این مطلب به‌خوبی لکه‌ها و کثیفی‌ها رو ازبین ببرین. برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر هم توصیه می‌کنیم با کارشناس‌های وب‌سایت سرویس خواب کوالا تماس بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از hCaptcha مورد نیاز است که تابع سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده آنها است.

من با این شرایط موافق هستم .