بالش

معرفی انواع بالش طبی

معرفی انواع بالش طبی

انتخاب یک بالش طبی مناسب باعث میشه جلوی بسیاری از مشکلات مثل آرتروز گردن، سردرد‌های میگرنی یا دیسک کمر را بگیرید. ساختار و طراحی این محصولات به‌گونه‌ای هست که کاملاً متناسب با فرم سر افراد تهیه میشن؛ بنابراین در حین خواب آرامش و آسایش کافی رو برای اونها به‌وجود میارن. این بالش‌ها انواع مختلفی دارند که باید قبل از خرید انواع اونها رو بشناسید و بر اساس نیازتون خریدتون رو انجام بدید.

بالش طبی چیست؟

انواع بالش طبی یا Orthopedic pillow محصولات به‌منظور حمایت از سر و گردن در حین خواب هستند. این محصولات از مواد مختلفی مثل فوم هوشمند، لاتکس یا پر تولید میشن و نسبت به بالش‌های معمولی انعطاف‌پذیری بالاتری دارند. با استفاده از این بالش ستون فقرات در راستای طبیعی قرار گرفته و به گردن و نواحی دیگه بدن فشاری وارد نمیشه، بنابراین دیگه با مشکلاتی مثل درد در ناحیه سر، کمر یا شانه مواجه نمیشید.

کسانی که در حین خواب به پشت یا شکم پهلو می‌خوابند یا دچار درد‌های مربوط به گردن یا ستون فقرات هستند، باید حتماً اقدام به خرید بالش طبی مناسب کنند. این محصول برای افرادی که زمان زیادی از روز رو روی صندلی اداره میشینن و فعالیتی ندارن هم مناسبه.

Orthopedic pillow مزیت‌های فوق‌العاده‌ای به‌همراه داره، مثلاً کیفیت خواب رو بهبود می‌بخشه و در صورت وجود درد اون رو تسکین میده؛ همچین در جلوگیری از درد‌ها و آسیب‌ها تأثیرگذاره و با ماندگاری بالا تا مدت‌ها دچار آسیب نمیشه.

معرفی انواع بالش طبی

بالش‌های طبیعی از جهات مختلف با هم تفاوت‌هایی دارند. انواع این محصولات عبارت هستند از:

انواع بالش طبی بر اساس مواد سازنده

  • فوم هوشمند: در تهیه این محصول از مواد هوشمندی استفاده کردن که در حین خواب کاملاً بر اساس فرم سر شما تغییر شکل پیدا می‌کنند.
  • مموری فوم: این مواد خاصیت شکل‌پذیری بالایی دارند، برای همین کاملاً با فرم سر سازگار میشن.
  • لاتکس: این محصول جلوی هرگونه فشار بر سر و گردن رو می‌گیره و با خاصیت ارتجاعی و دوام بالا تا مدت‌ها نیازتان رو به خرید هرگونه بالش دیگه برطرف میکنه.
  • بالش الیافی پر: در ساختار این محصول از پر طبیعی یا مصنوعی استفاده میشه و راحتی زیادی حین استفاده دارند. از جمله ویژگی‌های اون هم میشه به خاصیت انعطاف‌پذیری بالا اشاره کرد.

انواع بالش طبی بر اساس ساختار

  • گردن‌دار: در ساختار این محصول یک برآمدگی وجود داره که جلوی فشار بر گردن رو می‌گیره.
  • گوددار: تولیدکننده‌ها در وسط این بالش‌ها یک گودی به‌وجود میارن که حمایت بیشتری از سر و گردن در حین استراحت بشه.
  • ژله‌ای: تولیدکننده‌ها از مواد ژله‌ای برای ساخت این محصول استفاده می‌کنند. اگه به‌دنبال بالشی با میزان خنک‌کنندگی بالا می‌گردید، این محصول به کارتون میاد.

انواع بالش طبی بر اساس ارتفاع

  • کم‌ارتفاع: در صورت خوابیدن به پشت مدل‌هایی با ارتفاع کم گزینه‌ای مناسب براتون هستند.
  • متوسط: در صورتی که به شکم و پهلو می‌خوابید، باید به‌سراغ گزینه‌هایی با ارتفاع متوسط برید.
  • پرارتفاع: اگر مشکلاتی در ناحیه گردن یا ستون فقراتتان دارید، ارتفاع رو زیاد در نظر بگیرید.

کوالا، عرضه کننده انواع بالش طبی

کوالا عرضه‌کننده انواع محصولات خوشخوابه و در زمینه فروش انواع بالش طبی نیز فعالیت داره. در این مجموعه مدل‌های مختلفی از این محصولات را می‌بینید، بنابراین امکان خرید محصولی کاملاً مطابق با نیازتان رو دارین. علاوه‌براین کارشناس‌های مجموعه به‌صورت کامل راهنمایی‌تون می‌کنند تا آگاهی‌تون رو بابت خرید افزایش بدن.

انواع بالش طبی، ارمغان آور آرامش در حین خواب

انواع بالش طبی ارمغان‌آور آرامش در حین خواب هستند. در واقع تولیدکننده‌ها در ساخت محصولات معمولی استاندارد‌ها رو رعایت نمی‌کنند، اما در تولید این بالش‌ها تمامی استاندارد‌ها رعایت میشه تا محصولی کاملاً مطابق با نیاز و مشکل مشتری تولید بشه. در صورت خرید بالشی کاملاً متناسب با فرم اندامتان دیگه نگران بروز درد در نواحی مختلف بدنتان نخواهید بود. شما می‌تونید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناس‌های مجموعه کوالا تماس بگیرید. کارشناس‌های ما با تکیه بر دانش و آگاهی خود به‌طور کامل در این زمینه راهنمایی‌تون می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از hCaptcha مورد نیاز است که تابع سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده آنها است.

من با این شرایط موافق هستم .